jueves, 5 de julio de 2018

RESURRECTION FEST ESTRELLA GALICIA, PRIMER FESTIVAL CON EL SELLO GALICIA CALIDADE


El Resurrection Fest Estrella Galicia acaba de ser reconocido con uno de los mayores reconocimientos en Galicia, el sello de Galicia Calidade, convirtiéndose en el primer festival gallego en conseguirlo. Galicia Calidade es la marca de garantía que certifica la calidad de los productos y/o servicios que, por su elaboración en Galicia, por su materia prima o diseño gallegos, merezcan esta distinción, una vez contrastada mediante los controles establecidos.

Es todo un honor para nosotros y, por supuesto, sin vuestra ayuda a lo largo de todos estos años no lo podríamos conseguir. ¡Gracias a todos!

[GALEGO]

Resurrection Fest Estrella Galicia vén de ser recoñecido cun dos maiores recoñecementos en Galicia, o selo de Galicia Calidade, convertíndose no primer festival galego en conseguilo. Galicia Calidade é a marca de garantía que certifica a calidade dos produtos e servizos que pola súa elaboración en Galicia, a súa materia prima ou o seu deseño galego, sexan merecentes dela, despois de contrastada mediante os controis establecidos.

É toda unha honra para nós e, por suposto, sen a vosa axuda ao longo de todos estes anos non o poderíamos conseguir. Grazas a todos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario